פיתוח שיטה לטיפול בהפרעות גדילה

תחום תוכן
ביולוגיה, טכנולוגיה
כיתה
ח, ט
פעילות
פעילות לתלמיד
מיומנויות
ביצוע חקר, מידענות, תכנון חקר

מטרת הפעילות

1. שיפור מיומנויות החקר המדעי ופתרון בעיות טכנולוגיות
2. העלאת המוטיבציה , ההנעה וההנאה מלימודי מדע וטכנולוגיה

פעילות לתלמיד

הנחיות למורה

 
כיתה: ח-ט
תחום התוכן: מיומנויות החקר המדעי
נושא מרכזי: ביולוגיה וטכנולוגיה
נושא משנה: חקר מדעי
מיומנויות: שאלת שאלות, ניסוח השערה, תכנון מערך ניסוי, בידוד משתנים, קביעת בקרה, זיהוי משתנים, ניסוח בעיה, ניסוח צורך העלאת פתרונות לבעיה

עודכן לאחרונה

12.02.2018

יוצר הפעילות

מחאגנה וגדאן, במסגרת הקורס למורים מובילי מו"ט בחט"ב בשילוב טכנולוגיה - תשע"ו