מאפיינים אינטראקטיביים של הפעילות:
בשלב א – ניתן להכניס את שאלות 5-1 לשאלון גוגל פורם, במטרה לאסוף את התשובות
מהתלמידים. מומלץ!
שאלה 2 – יכולה לכלול קישור לפאדלט ואז יקל עליכם כמורים לשתף עם התלמידים את שאלות
עמיתיהם לשלב ב
בשלב ב – ניתן להציג בשאלון גוגל פורם / פאדלט את רשימת השאלות שהתלמידים ניסחו לתשאול
חבריהם )בשאלה 2 )ולבקש מכל תלמיד/ה לבחור מרשימת השאלות שתי שאלות שמעניינות אותו
ולכתוב להן תשובות המבוססות על ידע מהימן. לאחר בדיקת התשובות ע”י המורה, ניתן לפרסם את
התשובות בין תלמידי הכיתה בעזרת טופס שיתופי.
הפנייה לפעילות
יחידת למידה בנושא מה בין ספורט למערכת הדם בגופנו? – לכיתה ז’
- תחום תוכן
- ביולוגיה
- נושא מרכזי
- מערכות ותהליכים ביצורים חיים
- כיתה
- ז
- פעילות
- למידה מרחוק, סרטון, פעילות לתלמיד
- מיומנויות
- מידענות
תקציר
התאמה לרצף ההוראה: הפעילות מתאימה לפתיחת הנושא מערכות הובלה או לשילוב במהלכו
לאחר שהתחלתם ללמד את הנושא.