מענה לצרכים חוש-תנועתיים

פעילויות לימודיות המתרחשות תוך כדי חישה ותנועה עשויות להשפיע על הישגים לימודיים. הספרות המחקרית מראה שפעילויות לימודיות אלו מאפשרות שיפור בהישגים ולמידה משמעותית. המפגש הפיזי במגע עם הסביבה מספק מידע המגביר את תוצרי הלמידה, שימוש בהמחשות מאפשר לבחון רעיונות מופשטים באופן מוחשי, ואילו אינטראקציה חברתית, מילולית ותנועתית מזמנת מעבר מידע ומשוב. בעת למידה מרחוק ניתן לזמן ללומדים פעילויות חוש- תנועתיות תוך שימוש באמצעים וחומרים שיש בבית או בסביבה הקרובה.
מבוא
תיון בכוס תה
מה קרה לחלמון?
שימוש בדרמה להדגמת תנועת החלקיקים דרך קרום בררני