קהל יעד: ט’-י’.
מיומנויות: חקר אינטרנטי; שימוש במיומנות ההשוואה לצורך קבלת החלטות; תרגול בבניית טבלה; עבודה קבוצתית.
הפנייה לפעילות – גרסה ב’ – פותחה ע”י ערן שמואל.
מצגת – פותחה ע”י ערן שמואל.
סרטון – סרטון הסבר לאופן השחרור של התרופה.
המאה ה-21 כבר כאן, ובעיות קשב וריכוז הן כבר לא מילת גנאי. תעשיית אבחונים בעולם צוברת תאוצה, וכמות הילדים בנוטלים ריטלין הולכת ועולה. מרבית האנשים מקבלים את הגלולה ללא ידיעה מורחבת לגבי אופן פעולתה וללא הכרת הסוגים השונים של התרופה בשוק.
אנו בתקווה כי בזכות מודולת הריטלין, גם אנו המורים וגם התלמידים נוכל להרחיב את ידיעתנו על התרופה שכן אנו שומעים את שמה כמעט כל יום אבל אף פעם לא טרחנו לבדוק לעומק. נשתמש בכימיה לעזרתנו, וכך נקשר את הכימיה לחיינו.
קהל יעד: ט’-י’.
מיומנויות: חקר אינטרנטי; שימוש במיומנות ההשוואה לצורך קבלת החלטות; תרגול בבניית טבלה; עבודה קבוצתית.
הפנייה לפעילות – גרסה ב’ – פותחה ע”י ערן שמואל.
מצגת – פותחה ע”י ערן שמואל.
סרטון – סרטון הסבר לאופן השחרור של התרופה.