מה עדיף לשתות – מים מבקבוק או מי ברז?

תחום תוכן
ביולוגיה, כימיה
נושא מרכזי
חומרים, מערכות אקולוגיות, מערכות טכנולוגיות ותוצרים
כיתה
ז, ח, ט
פעילות
התנסות
עבר אישור

תקציר

המודולה הבאה מכילה פעילויות שנועדו לאפשר לתלמידים להכיר את השיקולים השונים שעומדים בפני מקבלי ההחלטות – אילו מים עדיף לשתות. בנוסף, הפעילות מחזקת את ההבנה של משמעות המושג מים מינרליים.

קהל היעד: ז’-י’.

מיומנויות: ביצוע סקר על צריכת המים (צריכה, טעם ומחיר), קריאת מאמר, דיון כיתתי ורפלקציה אישית.

 

הפניה לפעילות

תוספת לתלמידי כימיה

פוסטר בעברית

עודכן לאחרונה

26.11.2017

יוצר הפעילות

סמדר אהרוני-גרבט, שרון דויטש, בתיה ליפשיץ-גולדרייך, PROFILES