קהל היעד: י’.
מיומנויות: קריאת טקסטים רלוונטיים, ביצוע ניסויים, קיום סיור במפעלי ים המלח (מומלץ, אך לא חובה), הצגת בעיות בים המלח ופתרונות אפשריים וכן קביעת עמדה (תועלת מול נזק).
ים המלח הוא אוצר טבע וכלכלי. מה מיוחד בו? כיצד צריך לשמור עליו? במודולה זו התלמידים יכירו את הבעיות הסביבתיות הנוצרות בים המלח ובסביבתו ויבינו שקיים צורך חיוני בשמירה על האיזון בין התועלת המופקת ממשאב טבע לבין הנזקים הנגרמים לו.
קהל היעד: י’.
מיומנויות: קריאת טקסטים רלוונטיים, ביצוע ניסויים, קיום סיור במפעלי ים המלח (מומלץ, אך לא חובה), הצגת בעיות בים המלח ופתרונות אפשריים וכן קביעת עמדה (תועלת מול נזק).