טעם מלוח לים המלח

תחום תוכן
ביולוגיה
נושא מרכזי
מערכות אקולוגיות
כיתה
ט
פעילות
התנסות
עבר אישור

תקציר

ים המלח הוא אוצר טבע וכלכלי. מה מיוחד בו? כיצד צריך לשמור עליו? במודולה זו התלמידים יכירו את הבעיות הסביבתיות הנוצרות בים המלח ובסביבתו ויבינו שקיים צורך חיוני בשמירה על האיזון בין התועלת המופקת ממשאב טבע לבין הנזקים הנגרמים לו.

קהל היעד: י’.

מיומנויות: קריאת טקסטים רלוונטיים, ביצוע ניסויים, קיום סיור במפעלי ים המלח (מומלץ, אך לא חובה), הצגת בעיות בים המלח ופתרונות אפשריים וכן קביעת עמדה (תועלת מול נזק).

 

הפניה לפעילות

מצגת על הגיאולוגיה של ים המלח, עוזי טאובר

שיעור סינכרוני על ים המלח לתלמידי הגיאוגרפיה בהשתתפות: ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו ושר החינוך, מר גדעון סער

עודכן לאחרונה

26.11.2017

יוצר הפעילות

אסנת רוה וצוות הכימיה בחמד"ע, PROFILES