כלל מושבי מליאה בהם דנו בנושאים מחזית המדע ושבעה מושבים מקבילים בהם הוצגו חומרים מתאימים לשדה ההוראה במו”ט חט”ב.
08:30-09:00 | התכנסות, הרשמה וכיבוד קל |
09:00-12:00 | מושב הבוקר – מליאה
|
12:00-13:00 | הפסקה פעילה, תערוכת ציוד וחומרי למידה, כיבוד קל |
13:00-14:30 | מושבים מקבילים
1. חולות שהיו לכרך )סיור בדיונות ( מפגש ליד הכניסה לאודיטוריום, ד”ר אדיב גל, הפקולטה למדעים, מכללת סמינר הקיבוצים 2. תבונת ההתבוננות – סיור בסביבה הקרובה ולמידה בטבע מזווית אחרת מפגש ליד שער הכניסה להולכי רגל, ד”ר נירית אסף-ריזל, הפקולטה למדעים, מכללת סמינר הקיבוצים 3. מוזיאונים כסביבת לימוד מקומית* כיתה 205
4. פרונטירז – “מדע לצעירים”: מדענים כותבים וצעירים עורכים* כיתה 208, ד”ר גליה זר כבוד, מנהלת כתב העת פרונטירז ומורה לביולוגיה, נס-ציונה; ענת מעוז, מנהלת ומורה לביולוגיה בחט”ב יאסא התיכון הישראלי למדעים ואומנויות, ירושלים 5. פרויקט OSOS) Societies Open for School Open – (חינוך מדעי וטכנולוגי מבוסס קהילה* כיתה 124, יאיר בן חורין, מו”פ אורט; חגית מזרחי, מנהלת אשכול פיס ומורה למו”ט, קרית-חיים; סמדר כהן, מורה למו”ט, קרית-חיים; רודי בוקסנבאום, מנהלת אשכול פיס ומורה למו”ט, רעננה; נביל סייד אחמד, מנהל אשכול פיס, סכנין 6. מחקר פעולה כדרך להעצמת מורים למו”ט והובלת שינוי במרחב החינוכי-קהילתי* כיתה 206, ד”ר איריס אלקחר, הפקולטה למדעים, מכללת סמינר הקיבוצים; טליה עשת, מורה למו”ט, תל-אביב; עירית לוי, מורה למו”ט, גבעתיים 7. מדען ברשת: שיחת וידאו עם מדען ברשת על זיהוי סימני שדה של חיות בר* כיתה 210, אורית דונסקי, מורה למו”ט, גדרה; מירב בס, מנהלת תכנית מדען ברשת, מכון דוידסון לחינוך מדעי; אסף בן דוד, הפקולטה למדעי החיים, אוניברסיטת תל-אביב |
14:30-16:00 | מושב צהריים – מליאה
|