שיקולים בעד ונגד מזון מהונדס

תחום תוכן
ביולוגיה
נושא מרכזי
מערכות ותהליכים ביצורים חיים
כיתה
ט
מיומנויות
שיתוף, תקשוב

תקציר

הפעילות מתמקדת ביתרונות ובחסרונות של השימוש במזון מהונדס.

הפנייה לפעילות

 

כיתה: ט’

תחום התוכן: מדעי החיים – ביולוגיה

נושא מרכזי: מערכות ותהליכים ביצורים חיים

נושא משנה ב: תפקודים של מערכות/ תהליכים ביצורים חיים: תורשה.

ציוני הדרך: התערבות האדם בתהליך התורשה

מיומנויות: הצגת הידע

 

קישורים נוספים: דגמי הוראה ללמידה נתמכת טכנולוגיות תקשוב – תשע”ב

הערות ותיקונים: הנחיות לעבודה בסביבת GOOGLE DOCS ראו בדגם הוראה “סוגיות הקשורות בנושא “למידה נתמכת טכנולוגיית תקשוב 

עודכן לאחרונה

01.06.2017

יוצר הפעילות

דקלה דובין וביתיה צברי, דגם הוראה: שימוש בצמחים מהונדסים - סיכויים וסיכונים