דגם הוראה – שלבי החקר המדעי

תחום תוכן
כימיה, פיזיקה
כיתה
ז
עבר אישור

תקציר

דגם הוראה הנוגע למיומנות של זיהוי שלבי החקר המדעי והבחנה ביניהם.

כיתה: ז’.

מיומנות: זיהוי שלבי החקר המדעי והבחנה ביניהם
נשואי תוכן: מדעי החומר – כימיה, פיזיקה, חומרים ; תתי-נושאים: חומרים תכונותיהם, והשימושים בהם, תהליכי שינוי בחומרים וחוק שימור המסה, מבנה החומר: מודל החלקיקים, השפעת השימוש בחומרים על הפרט, על החברה ועל הסביבה.
מקורות (רשימה מפורטת בסעיף ד’, עמ’ 31): כוכב הלכת הכחול – מחזור המים במערכות כדור הארץ, באופן יסודיומורכב- אל תוך האטום, דרך המלך – סביבת הנחייה מתוקשבת ללמידה באמצעות פרויקטים ועבודות חקר במדע וטכנולוגיה, למידה באמצעות פרוייקטים במדע וטכנולוגיה, תחקירנות במדע וטכנולוגיה.

 

הפנייה לדגם ההוראה

עודכן לאחרונה

11.06.2018

יוצר הפעילות

דגם הוראה זה מהווה חלק מסדרת דגמי הוראה שפותחו במסגרת פרויקט "דגמי הוראה במו"ט משלבי תכנים ומיומנויות" של מרכז ארמי למורי מו"ט בחט"ב. ראשי הפרויקט: ד”ר זהבה שרץ ופרופ' בת שבע אלון