הנחיות למורה:
הפעילות צריכה לבוא אחרי הקניית המושגים מאזן מים תקין ולא תקין. חשיבות שמירה על מאזן מים תקין. בתחום הטכנולוגיה צריכים להיות מוקנים המושגים: צורך, בעיה, דרישות, פתרון טכנולוגי, מערכת טכנולוגית. המורה יבחר האם לצרף את מקורות המידע מאינטרנט או התלמידים יחפשו בעצמם. המורה יבחר האם זה שיעור הכולל שימוש במחשבים או בדפי מידע מוכנים מראש.
כיתה: ז
תחום התוכן: מדעי החיים – ביולוגיה
נושא מרכזי: מערכות ותהליכים ביצורים חיים
נושא משנה ב: תפקודים של מערכות/ תהליכים ביצורים חיים: הובלה
ציוני דרך: מאזן מים באדם.