איזה סבון עדיף?

תחום תוכן
כימיה
נושא מרכזי
חומרים
כיתה
ז, ח, ט
פעילות
התנסות
עבר אישור

מטרת הפעילות

מודולה מעובדת מאתר PROFILES, שמטרתה הפעילויות שבה לאפשר לתלמידים לשקול אילו גורמים עשויים לעזור להם להחליט באיזה סבון עדיף להשתמש. הפעילויות גם מזמנות הצעת בדיקות שבעזרתן ניתן יהיה לקבוע את יעילות הניקוי של הסבון. בנוסף, הפעילות מחזקת את ההבנה של משמעות פעולת הניקוי של הסבון.

הפנייה למודולה

הערכה במודולה

עודכן לאחרונה

26.11.2017

יוצר הפעילות

Jack Holbrook, ICASE, UK, PARSEL