מיומנויות: חיבור שאלות לעריכת סקר וביצועו; ארגון הממצאים שהתקבלו מעריכת הסקר;
הצגת הממצאים שהתקבלו מהסקר; עריכת השוואה; קבלת החלטות.
המודולה דנה בשמנים לטיגון, ובדעה הרווחת בציבור ששמן זית הכי בריא. התלמידים נדרשים לערוך סקר צריכת שמנים ע”י משפחות או המכרים שלהם, כולל המניעים לבחירה של שמן זה או אחר. לאחר מכן לערוך חקר השוואתי של שלושת סוגי השמן הנפוצים, על-פי התוויות הנמצאות על בקבוקי השמן, ומידע רלוונטי אחר ממקורות מידע. כל זאת על-מנת לבחור בשמן המתאים ביותר לטיגון.
מיומנויות: חיבור שאלות לעריכת סקר וביצועו; ארגון הממצאים שהתקבלו מעריכת הסקר;
הצגת הממצאים שהתקבלו מהסקר; עריכת השוואה; קבלת החלטות.