קהל היעד: ט’-י’ב.
מיומנויות: איתור מידע ברשת, מיומנויות חקר במעבדה, ארגון הממצאים שהתקבלו במעבדה (אפשרות סיכום תוצאות של קבוצות שונות), חיבור שאלות לעריכת סקר וביצועו, ארגון הממצאים שהתקבלו בסקר, עריכת השוואה וקבלת החלטות.
מי לא אוהב גלידה? מה זה בכלל גלידה? מהם מרכיבי הגלידה? האם גלידה טובה לבריאות?
המודולה דנה באחד המאכלים האהובים והרלבנטיים ביותר בחיי התלמיד: גלידה! תלמידים חוקרים “גלידה” ברשת, במעבדה ובאמצעות סקר שהם עורכים. כל אלה עוזרים לתלמיד בתהליך קבלת החלטות סביב השאלה: באיזה סוג גלידה כדאי לבחור?
קהל היעד: ט’-י’ב.
מיומנויות: איתור מידע ברשת, מיומנויות חקר במעבדה, ארגון הממצאים שהתקבלו במעבדה (אפשרות סיכום תוצאות של קבוצות שונות), חיבור שאלות לעריכת סקר וביצועו, ארגון הממצאים שהתקבלו בסקר, עריכת השוואה וקבלת החלטות.