מריר, חלב או לבן – מה יותר טעים?

תחום תוכן
כימיה
נושא מרכזי
חומרים
כיתה
ז, ח, ט
פעילות
התנסות
עבר אישור

תקציר

האם אי פעם חשבתם על השאלות – איך שוקולד נולד? איך מכינים אותו? זה הזמן להיכנס לעולם הקסום של השוקולד כדי להבין איך ומה אנחנו אוהבים ואוכלים. במודולה התלמידים מכינים שוקולד ומחליטים מהו השוקולד הטעים ביותר עבורם תוך זיהוי השיקולים שהשפיעו על בחירתם. המודולה כוללת פעילויות שנועדו לאפשר לתלמידים להכיר היבטים שונים של המוצר “שוקולד”: תהליך ייצור , סוגים, הרכב ועובדות מעניינות אחרות. בנוסף, הפעילות מחזקת את ההבנה של תכנון וביצוע של ניסוי חקר.

קהל היעד: ז’ – י’.

מיומנויות: קריאה של טקסטים רלוונטיים, ביצוע סקר על צריכה ומידע על שוקולד וביצוע ניסוי.

 

הפניה לפעילות

הצגת המודולה לעמיתים

עודכן לאחרונה

26.11.2017

יוצר הפעילות

סמדר אהרוני-גרבט, שרון דויטש, בתיה ליפשיץ-גולדרייך, PROFILES