קהל היעד: ט’ – י’.
מיומנויות: קריאה של טקסטים רלוונטיים, שאלונים, תמונות וחקר אינטרנטי.
במודולה הבאה התלמידים ילמדו על החומרים הכימיים, ההורמונים והמוליכים העצביים, שמעורבים בהרגשת האהבה במוח. התלמידים יכירו את התגליות המדעיות בנושא האהבה: מסוגלות של אדם לאהוב או לא לאהוב, חשיבות החושים שלנו בבחירת בן הזוג, באינטראקציה בין המינים, משבר זוגי בנישואין ובאהבה, כל אלו כתלות בחומרים הכימיים בגופנו. נוכל לחשוף את התלמידים לנושא ולפתח בקרבם את המודעות לכך שרגשות ועולם הנפש מקורם במוח. בני האדם מודעים לאהבה (בניגוד לחיות אחרות): מדברים עליה, כותבים עליה, שרים עליה, ואף לומדים עליה. החיפוש אחר “הכימיה של האהבה” אינו פוגם ביופייה אלא הוא עוד ניסיון להבנת סודה של האהבה. תוך שימוש ושילוב של שאלונים, טקסטים, תמונות, חקר אינטרנטי ועבודת צוות מובטחת פעילות פורייה ויעילה!
קהל היעד: ט’ – י’.
מיומנויות: קריאה של טקסטים רלוונטיים, שאלונים, תמונות וחקר אינטרנטי.