קהל היעד: י’.
מיומנויות: התלמידים נדרשים לקרוא טקסט שמלווה בשאלות ולערוך דיון כיתתי לגבי סחר איברים בישראל, צופים בסרטונים ועורכים חקר רשת, על מנת לבסס את עמדתם לגבי סחר איברים בישראל.
המודולה חושפת את התלמידים לנושאים ביולוגיים-מערכת ההפרשה ומערכת החיסון, דרך התמודדות עם דילמות אתיות, מוסריות וחברתיות בנוגע לסחר האיברים הן בעולם והן במדינת ישראל. התלמידים נחשפים לסיפור אותנטי על השתלת איברים בישראל, חוקרים את השאלות שמעניינות אותם בתחום, מבצעים פעילות רשת בהתייחסות לדעת הציבור (טוקבקים) ומביעים את דעתם, בקשר למכירת כליות בישראל. לבסוף, על התלמידים להגיע לקבלת החלטות מנומקת ומושכלת בקשר לנושא.
קהל היעד: י’.
מיומנויות: התלמידים נדרשים לקרוא טקסט שמלווה בשאלות ולערוך דיון כיתתי לגבי סחר איברים בישראל, צופים בסרטונים ועורכים חקר רשת, על מנת לבסס את עמדתם לגבי סחר איברים בישראל.