גיליון 31 ל״׳קריאת ביניים״

pic31alt

דבר המערכת

בפתח הגיליון

נתוני עתק, אוריינות מדעית והשפעתם על דרכי הוראת מדע וטכנולוגיה

אביבה בריינר

הרהורים על נתוני עתק וחינוך

יעל שורץ

בחזית המדע

מדעי הנתונים וביג-דאטה – מדע חדש בהתהוות

ליאור רוקח ורמי שקד

מדע וחינוך

ביג דאטה בחינוך – פוטנציאל ואתגרים

גיורא אלכסנדרון וארנון הרשקוביץ

הוראת המדעים

למידת חקר באמצעות מדע אזרחי

יעלה גולומביק

רשת קהילות לומדות במציאות של עולם משתנה: המקרה של מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים

זהבה שרץ

משדה ההוראה

בבון המאדריאס וביג דאטה: פעילות חקר במכון הביולוגי בית פנחס בגן החיות חיפה

בני מאיר ומיה פלאות

מודל פדגוגי להוראת חקר מדעי באמצעות מאגר נתונים

יהבית לוריא

עיסוק בדילמות מוסריות במדע ורפואה בין נערות דתיות וחילוניות: פרוייקט העצמה נשית 2018

בת שבע פרלגר ורויטל נאמן יהל

שילוב מדע אזרחי בהוראת מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים

אילת ברעם-צברי וצוות מרכז המצויינות במחקרי “מדע אזרחי בבית הספר”

לגיליונות נוספים