המשימה:
- ליצור טבלה: בעמודה אחת: שמות המושגים שהוזכרו בסרטון, בעמודה שנייה: תכונות;
- התלמידים יציירו את מרכיבי העין וירשמו ליד כל אחד מהמרכיבים את תפקידו.
הוספת כתוביות בעברית לדברי ההסבר מקלה על הבנת החומר .
סרטון האנימציה תומך ב:
- הכרת המבנה של העין והבנת התאמתו לתפקוד ברמת איבר תקשורת.
- הכרת התכונות של קרני האור.
תחום: מדעי החיים- ביולוגיה
כיתה: ח’ – ט’
נושא מרכזי: התא: מערכות ותהליכים ביצורים חיים
מיומנויות: מידענות: הפקת מידע מסרטון, יצירת ידע חדש
מילות מפתח:
סרטון, פעילות לתלמיד, איבר חוש, מבנה העין, התאמת מבנה העין לתפקידיו, אישון, קרנית, עדשה, רשתית, עצב הראיה, קרינת האור הנראה, תכונות הקרינה, אינטראקציה של אור עם חומר: בליעה, החזרה, מעבר, שבירה, נפיצה
הפקת מידע מסרטון, הבדל בין סרטון אנימציה לסרטון בו צולם איבר בפעולה