השוואה בין מערכת טכנולוגית לבין אחד החושים של יצור חי

תחום תוכן
ביולוגיה, טכנולוגיה
כיתה
ח
פעילות
פעילות לתלמיד

מטרת הפעילות

מטרות הפעילות:

1. חשיפת התלמידים ליחסי הגומלין שבין התקדמות המדע לבין התקדמות הטכנולוגיה.
2. התלמידים יכירו עיקרון פעולה של מערכת חושים אחת.
3. התלמידים יבינו את רעיון הביומימיקרי דרך השוואת אופן פעילות מערכות בגוף במקביל למערכת טכנולוגית שייעודה דומה.

הפנייה לפעילות

 

כיתה: ח’
תחום התוכן: מדעי החיים, טכנולוגיה
נושא מרכזי: תקשורת, החושים: ראייה, שמיעה ומישוש
נושא משנה: מערכות טכנולוגיות
ציוני הדרך: מהות הטכנולוגיה וקשרי הגומלין עם המדע,
אפיונה של מערכת טכנולוגית: מטרה, מרכיבים, מבנה ותהליכים (מתוך מסמך האב)
תקשורת וחושים

מיומנויות שמופעלות בפעילות:
עבודת צוות, חיפוש מידע (מידענות), מיומנות השוואה- הגדרת קריטריונים וביצוע השוואה, הצגת מידע במליאה (עמידה מול קהל)

עודכן לאחרונה

23.05.2017

יוצר הפעילות

מירי צעירי, במסגרת הקורס מנהיגות חינוכית למו"ט חט"ב - תשע"ו