שירותי חברת החשמל – סיכום שנתי בגרפים

תחום תוכן
פיזיקה
נושא מרכזי
אנרגיה
כיתה
ט
פעילות
פעילות לתלמיד
לפניכם רשימת טענות (מוצגות כהיגדים). התייחסו להיגדים הבאים ורשמו לגבי כל אחד מהם האם הוא נכון או לא נכון.  לגבי כל טענה (היגד) הביאו נימוק/ראיה המבססת אותו, על הנימוקים להתבסס על אחד או יותר מהגרפים המצורפים בקובץ הנלווה – ציין על איזה גרף התבססת

  • שימו לב, ייתכנו היגדים שאין להם נימוק תומך מהגרפים
טענה (היגד)   נכון/לא       נכון                נימוק/ראיה מס’ הגרף
1 החשמל בשנת 1992 היווה את ההוצאה הגדולה ביותר מבין כל ההוצאות בבית.
2 בשנת 2001 מספר הצרכנים המרוצים עלה על מספר הצרכנים הלא מרוצים ודורשים שיפור בחברת החשמל
3 עם השנים עולה מידת השמירה של חברת החשמל על איכות הסביבה
4 פליטת תחמוצת החנקן בשנת 2001 הייתה 2.5% גרם/קוט”ש
5 ישראל נמצאת בין המדינות שמחיר החשמל בהם יקר מאוד
6 ממוצע הצריכה בעונת האביב של שלושת השנים (2002, 2003, 2004) גדול ממוצע הצריכה בעונות אחרות בשנים אלו
7 הצריכה בעונת האביב בשנת 2003 עלתה על צריכת החשמל של חורף 2003
8 בעקבות ממוצע גבוה של מס’ דקות אי אספקת חשמל ללקוח בשנת 1999, שביעות הרצון הכוללת של הלקוחות היתה נמוכה באותה שנה.
9 ההוצאה של התקשורת בשנת 2002 מהווים יותר ממחצית ההוצאות הביתיות
10 לפי קו המגמה של שביעות רצון הלקוחות, אחוז אי שביעות הרצון בשנת 2005 אמור לרדת ל 0%
11 בכל שנה בין שנת 1992 עד לשנת 2002 ירדו ההוצאות לדירת מגורים על החשמל ב כ 0.4% כל שנה.
12 אחוז הירידה בדקות אי אספקה בממוצע ללקוח משנת 1986 ל 1989 יותר גבוהה מאחוז הירידה בדקות האי אספקה ממוצע משנת 1992 ל 1995 .

הפנייה לפעילות המלאה 

.

עודכן לאחרונה

13.09.2017

יוצר הפעילות

ג'ורג'ט חלו, חט"ב מקיף ראמה, 2005, במסגרת קורס מנחי מיומנויות ארצי במרכז מו"ט חט"ב