وحدة تعلُّم – تقييم من الملموس إلى المجرد (من الماكرو – الكبير المرئي إلى الميكرو – الصغير جدًّا غير المرئي)

مُصَادَقٌ عَلَيْهِ

תקציר

במשימה זו משולבות שלוש אסטרטגיות פדגוגיות:
הערכה מאבחנת – באמצעות “תבניות שאלה דיאגנוסטיות” המשלבות בתוכן את כלי התיווך למטרות
שונות: לבניית התשובה, לשחזור הדרך אל התשובה, להערכת התשובות ולמטה-קוגניציה.
הוראה מתווכת – באמצעות כלי התיווך המותאמים לקושי של פיצוח שאלה מסדר חשיבה גבוה.
מעגל הלמידה – באמצעות רצף משימות המתחיל בפעילות דיאגנוסטית של הקשיים וממשיך במשימות
המשגה תרגול ויישום. רצף זה יסייע לתלמיד להבנות את המיומנויות הדרושות ואת ההתפתחות
המטה-קוגניטיבית של התלמידים לגבי הנדרש במשימות כמו אלו.

  1. משימה מקדימה דיאגנוסטית
    א. משימה מקדימה לתלמיד קובץ PDFקובץ וורד
    ב. למורה – כלי דיאגנוסטי לניתוח תשובות תלמידים קובץ PDFקובץ וורד
    ג. למורה – תשובון למשימה מקדימה קובץ PDF
  2. כלי עזר לתלמיד
    א. כלי תיווך לתיאור וניתוח תופעות של שינוי במצבי צבירה קובץ וורד ערבית.
    ב. כלי להערכה של תיאור/ניתוח תופעות של שינוי במצב צבירה קובץ וורד ערבית.
  3. דפי משימות לתלמיד
    א. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה – המשגה קובץ וורד ערבית.
    ב. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תרגול קובץ וורד ערבית
    ג. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תרגול קובץ וורד ערבית
    ד. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – יישום קובץ וורד ערבית
    ה. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – יישום קובץ וורד ערבית
  4. כלים למורה
    א. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה מצגת למורה
    ב. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה – תשובון להמשגה קובץ PDF
    ג. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תשובון לתרגול קובץ PDF
    ד. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תשובון לתרגול קובץ PDF
    ה. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תשובון ליישום קובץ PDF
    ו. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תשובון ליישום קובץ PDF

آخر التحديثات

24.10.2023