אוגדן הדרכה – תש”ע

לקידום הוראה/למידה/הערכה של מו”ט בחט”ב

I. מבוא: הדרכה בית ספרית

II. מפגשי הדרכה

  1. מפגש ראשון עם צוות המודרכים
  2. בחינה והתאמה של תוכנית הוראה בית ספרית
  3. בנייה של תשובה מלאה , נכונה ומדויקת
  4. בנייה של מבדק
  5. ניתוח תוצאות מבחן
  6. שימוש מושכל בהתנסות מעבדתית ובהדגמות
  7. שילוב מיומנויות ותכנים
  8. למידה חוץ כיתתית
  9. כתיבה של סילבוס לתלמידים
  10. ממטרות ההוראה לבניית כלי מעקב אחר הלמידה של התלמידים- מענה לשונות תלמידים