- משימה מקדימה דיאגנוסטית
א. משימה מקדימה לתלמיד קובץ PDF, קובץ וורד
ב. למורה – כלי דיאגנוסטי לניתוח תשובות תלמידים קובץ PDF, קובץ וורד
ג. למורה – תשובון למשימה מקדימה קובץ PDF - כלי עזר לתלמיד
א. כלי תיווך לתיאור וניתוח תופעות של שינוי במצבי צבירה קובץ PDF, קובץ וורד
ב. כלי להערכה של תיאור/ניתוח תופעות של שינוי במצב צבירה קובץ PDF, קובץ וורד - דפי משימות לתלמיד
א. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה – המשגה קובץ PDF, קובץ וורד
ב. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תרגול קובץ PDF, קובץ וורד
ג. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תרגול קובץ PDF, קובץ וורד
ד. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – יישום קובץ PDF, קובץ וורד
ה. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – יישום קובץ PDF, קובץ וורד - כלים למורה
א. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה מצגת למורה
ב. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה – תשובון להמשגה קובץ PDF
ג. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תשובון לתרגול קובץ PDF
ד. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תשובון לתרגול קובץ PDF
ה. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתחילים – תשובון ליישום קובץ PDF
ו. ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה למתקדמים – תשובון ליישום קובץ PDF
משימה 1: ממוחשי למופשט בשלושת מצבי הצבירה
- תחום תוכן
- כימיה
- נושא מרכזי
- חומרים
- כיתה
- ז
- פעילות
- משימת הערכה
תקציר
במשימה זו משולבות שלוש אסטרטגיות פדגוגיות:
הערכה מאבחנת – באמצעות “תבניות שאלה דיאגנוסטיות” המשלבות בתוכן את כלי התיווך למטרות
שונות: לבניית התשובה, לשחזור הדרך אל התשובה, להערכת התשובות ולמטה-קוגניציה.
הוראה מתווכת – באמצעות כלי התיווך המותאמים לקושי של פיצוח שאלה מסדר חשיבה גבוה.
מעגל הלמידה – באמצעות רצף משימות המתחיל בפעילות דיאגנוסטית של הקשיים וממשיך במשימות
המשגה תרגול ויישום. רצף זה יסייע לתלמיד להבנות את המיומנויות הדרושות ואת ההתפתחות
המטה-קוגניטיבית של התלמידים לגבי הנדרש במשימות כמו אלו.