- משימה מקדימה
א. משימה מקדימה לתלמיד – השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר קובץ PDF, קובץ וורד
ב. למורה – כלי דיאגנוסטי לניתוח תשובות קובץ PDF, קובץ וורד
ג. למורה – השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר תשובון למשימה המקדימה קובץ PDF - כלי עזר לתלמיד
א. כלי תיווך לתיאור וניתוח של תופעה במצב צבירה מסוים קובץ PDF, קובץ וורד
ב. כלי להערכה של תיאור/ניתוח תופעה במצב צבירה מסוים קובץ PDF, קובץ וורד - דפי משימות לתלמיד
א. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר – המשגה קובץ PDF, קובץ וורד
ב. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתחילים – תרגול קובץ PDF, קובץ וורד
ג. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתקדמים – תרגול קובץ PDF, קובץ וורד
ד. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתחילים – יישום קובץ PDF, קובץ וורד
ה. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתקדמים – יישום קובץ PDF, קובץ וורד - כלים למורה
א. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר מצגת למורה
ב. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר – תשובון להמשגה קובץ PDF
ג. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתחילים – תשובון לתרגול קובץ PDF
ד. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתקדמים – תשובון לתרגול קובץ PDF
ה. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתחילים – תשובון ליישום קובץ PDF
ו. השפעת חימום או קירור על מאפייני החומר למתקדמים – תשובון ליישום קובץ PDF
משימה 2: השפעת חימום / קירור על מאפייני החומר
- תחום תוכן
- כימיה
- נושא מרכזי
- חומרים
- כיתה
- ז
- פעילות
- משימת הערכה, סרטון, פעילות לתלמיד
תקציר
במשימה זו משולבות שלוש אסטרטגיות פדגוגיות:
הערכה מאבחנת – באמצעות “תבניות שאלה דיאגנוסטיות” המשלבות בתוכן את כלי התיווך למטרות
שונות: לבניית התשובה, לשחזור הדרך אל התשובה, להערכת התשובות ולמטה-קוגניציה.
הוראה מתווכת – באמצעות כלי התיווך המותאמים לקושי של פיצוח שאלה מסדר חשיבה גבוה.
מעגל הלמידה – באמצעות רצף משימות המתחיל בפעילות דיאגנוסטית של הקשיים וממשיך במשימות
המשגה תרגול ויישום. רצף זה יסייע לתלמיד להבנות את המיומנויות הדרושות ואת ההתפתחות
המטה-קוגניטיבית של התלמידים לגבי הנדרש במשימות כמו אלו.